Up-to-date Covid-19 information. Check our full plan to guarantee a fun and safe experience. See details

Terms and Conditions

I. OWNERSHIP OF THE PORTAL 

PARQUES REUNIDOS SERVICIOS CENTRALES, S.A. (hereinafter, "PARQUES REUNIDOS") with registered office in Madrid, Federico Mompou, 5, Parque Empresarial "Las Tablas", Edificio 1 - Planta 3ª, 28050, C.I.F. A-84.885.441 and registered in the Mercantile Registry of Madrid in Volume 23.506, Folio 58, Page M-421.702 is the owner of the domain https://www.parquedeatracciones.es/, as well as the portal and its contents (hereinafter, the "Portal") and makes it available to the Users, in order to provide information to them about the products and offers of PARQUES REUNIDOS and its subsidiaries (hereinafter, the "PARQUES REUNIDOS GROUP"), as well as to allow the provision of different services for the purchase of tickets or any other type of products through the Portal as well as, if applicable, to make available to the Users, the information related to the different contact forms, newsletters, contests, games, surveys, etc. of GRUPO PARQUES REUNIDOS.

Notwithstanding the above, the contracting of the different products and services offered through this Portal shall be carried out by PARQUE DE ATRACCIONES MADRID, S.A.U., a company of GRUPO PARQUES REUNIDOS which operates through the Portal and is the owner of the management of Parque de Atracciones de Madrid and, therefore, responsible for the sale and/or management of all products and/or services related to Parque de Atracciones de Madrid. The identification data of PARQUE DE ATRACCIONES MADRID, S.A.U. are the following: 

Parque de Atracciones Madrid, S.A.U., with registered office at Recinto Parque Atracciones, Casa de Campo s/n, 28011, Madrid and C.I.F. A-28197002. Registered in the Mercantile Registry of Madrid in Volume 25574, Folio 154, Page M-43550, inscription 163.

Customer Service: 912 000 795. The cost of the call does not exceed the basic interprovincial rate. 

You may also contact Customer Service at the following e-mail address: contacta@parquedeatracciones.es.

II. GENERAL TERMS AND CONDITIONS

These general contracting conditions shall expressly regulate the relations arising between GRUPO PARQUES REUNIDOS and the Users who contract the provision of the services or products offered through the Portal (hereinafter, the "General Contracting Conditions").

These General Terms and Conditions have been prepared in accordance with the provisions of Law 34/2002, of July 11, 2002, on information society services and electronic commerce, Law 7/1998, of April 13, 1998, on General Terms and Conditions, Royal Legislative Decree 1/2007, of November 16, 2007, approving the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws, Law 6/2020, of November 11, 2002, regulating certain aspects of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws, of November 16, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws, Law 6/2020, of November 11, regulating certain aspects of electronic trust services, and any other applicable legal provisions.

These General Terms and Conditions are accessible at all times in the on-line purchase section of the PARQUES REUNIDOS Portal and can be printed and/or stored by the User.

1. INFORMATION PRIOR TO CONTRACTING  

The purpose of these General Contracting Conditions is to regulate the general conditions for the provision of the services offered by GRUPO PARQUES REUNIDOS through the Portal and, in particular, of the services that GRUPO PARQUES REUNIDOS currently provides and which are the object of contracting with the Users, the service of sale of certain types of tickets and season passes of the leisure parks managed by GRUPO PARQUES REUNIDOS as well as, if applicable, of other products offered through the Portal. 

The service of sale of tickets and season passes of GRUPO PARQUES REUNIDOS, as well as any other products offered through the Portal, is of an onerous nature, and the price of each product (including taxes) in euros, as well as the applicable promotions and discounts, will be those determined at all times on the Portal. At the moment of making the purchase, the total price will be indicated in the Portal, breaking down, if applicable, the increases or discounts/promotions applied, the expenses that, if applicable, are charged to the User and other additional expenses for accessory services or use of different means of payment. 

Access to the information contained in the Portal is not subject to any payment. 

The User understands that the information contained in the Portal, the general information on the product catalog, as well as the other products or services offered on the Portal and the General Conditions of Contract and the completion of the contract, are sufficient and sufficient for the exclusion of error in the formation of consent. 

1.1 Formalities 

In order to proceed with the use of the different purchase services offered on the Portal, the User must follow all the indications and instructions given at each moment of the purchase process on the screens used for this purpose, filling in the information required by the forms set in the Portal, which will imply the prior reading, understanding and acceptance of all the General Contracting Conditions and particular conditions set in the same, so that the User declares to know and accept these procedures as necessary to access the products and services offered in the PURCHASE section of the Portal. 

The rights and obligations of the User, both during the acquisition of the products and services, as well as once acquired, are also subject to the provisions of these General Conditions of Contract, the general conditions of use of the Portal and the corresponding Special Conditions of Contract, as well as the Operating Rules. 

The User will formalize his purchase by means of the fulfillment of all the phases established in the section of PURCHASE and its telematic shipment. These General Conditions of Contract with, where appropriate, their corresponding Special Conditions of Contract, will become part of the contract with the User at the time of express acceptance by the same, manifested through the completion and submission of the purchase data entered in the section of PURCHASE. 

Access to the Portal and the use of any of the services of the Portal implies the acceptance by the User, without reservations of any kind, of each and every one of the General Conditions of Use of the Portal, as well as of the General Contracting Conditions and, if applicable, of the Specific Contracting Conditions that, made available to the User prior to the formalization of his purchase, govern the acquisition of tickets or season passes and/or any other products and services offered through the Portal at any given time. 

The User declares to have the necessary legal capacity to be bound by these General Contracting Conditions, as well as to use and, if applicable, contract through the Portal, in accordance with the Particular Contracting Conditions that may be applicable in each case. Regarding all of them, the User declares to know, understand and accept them in their entirety. The use of the products acquired by the User, either for his own consumption or for third parties, will be carried out under the User's responsibility. 

1.2 Documentation and language 

The present General Terms and Conditions are accessible at any time in the on-line PURCHASE section of the PARQUES REUNIDOS Portal and can be printed and stored by the User. 

In the case of the purchase of tickets, once the purchase process is completed, the User will receive, within the following twenty-four (24) hours or the legal term applicable at that time, via email a receipt of purchase (the "Ticket") with a unique code (bar code) that will be the entrance to the leisure park. This ticket, if printed, may not be manipulated or damaged as it would be immediately cancelled. 

Unless expressly stated otherwise in the Special Conditions of Contract, the ticket purchased through the Portal for a specific date will be valid only for that date. 

In the case of the purchase of season passes or any other products and/or services offered through the Portal other than the purchase of tickets, the User will also receive, within the following twenty-four (24) hours or the legal term applicable at that time, via email the purchase receipt (also referred to as "Ticket"). Likewise, in the Portal you will be informed of the Particular Conditions of Contracting of the referred products or services prior to their contracting. 

With the issuance of the Ticket, all the requirements for the provision of the invoice replacement document are understood to be fulfilled, in accordance with Royal Decree 1619/2012, of November 30, which approves the Regulations governing invoicing obligations. 

Once the purchase process made available through the Portal has been completed and the corresponding Ticket has been obtained, no changes or refunds will be admitted except in the cases expressly stated in the Specific Conditions of Contract and/or provided for in the applicable regulations, and the User may contact the reservations department (contacta@parquedeatracciones.es). 

These General Terms and Conditions are written in Spanish language and the purchase process will be carried out in the aforementioned language. 

1.3 Technical means 

The Portal will make available to the User all the technical means necessary to identify and correct errors in the introduction of their data in the different forms that will appear on the screen during the purchase process. 

1.4 Modification of the General Terms and Conditions of Business 

The present General Contracting Conditions are those in force since the date of their last update (indicated at the end of this document). GRUPO PARQUES REUNIDOS reserves the right to modify at any time, in accordance with the requirements of good faith, balance and transparency, the present General Contracting Conditions or, if applicable, the Particular Contracting Conditions, which may be applicable, as well as any other general or particular conditions, regulations of use or notices that may be applicable, in which case they shall come into force from their publication and shall be applicable exclusively to users who access the Portal after the aforementioned date. For clarification purposes, in the event that the present General Contracting Conditions are modified, in strict observance of the regulations applicable to the protection of consumers and users, GRUPO PARQUES REUNIDOS will respect the commitments and agreements acquired with users before the referred modification that are applicable. 

In any case, before contracting products or services, you can always consult the General Conditions of Contract and, where appropriate, the Special Conditions of Contract that may be applicable. Likewise, it reserves the right to modify at any time the presentation, configuration and location of the Portal, as well as the contents and the conditions required to use them. 

1.5 Exchanges and returns. Right of withdrawal 

Unless expressly stated in the Particular Conditions of Contract of the product or service purchased, no changes or refunds shall be admitted with respect to those products that have a specific date -or a specific period- for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. 

In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of product due to the nature of the product. 

1.6 Price and means of payment. 

The Price of the products selected by the User is reflected prior to purchase and includes taxes. 

The price is shown at the time prior to purchase and once the User has added all the Products he/she wishes to purchase. It includes all applicable taxes. 

The means of payment supported by the Portal are bank card; amazon pay and PayPal. 

PARQUES REUNIDOS guarantees that it has appropriate measures in place and that they comply with the security standards that current technology allows, such as the "Verisign" system. Access to transactional services and those that include the capture of personal data is done in a secure environment using the SSL (Secure Socket Layer) protocol with high security encryption of 128 bits. The secure server establishes a connection so that the information is transmitted encrypted. This ensures that the content transmitted is only intelligible to the "client" computer and the PARQUES REUNIDOS server. The User can verify that it is within a secure environment if a closed padlock appears in the status bar of your browser. The security guarantee of the PARQUES REUNIDOS servers is supported by a certificate issued by the company VeriSign. This certificate guarantees that the client is communicating his data to a server of PARQUES REUNIDOS and not to a third party trying to impersonate it. 

PARQUES REUNIDOS, in its commitment to fraud prevention, will collaborate both with the payment platforms used for the purchase of Products through the Portal, as well as with the competent authorities, providing information on any transaction that may be necessary, always in compliance with the legal requirements in force. 

1.7 Incorporation of the Special Conditions of Contract and of the Park's Operating Rules. 

The purchase and use of any Product through the Portal entails the acceptance of the General Conditions of Contract, the acceptance of the Particular Conditions of Contract applicable to the Products and services purchased; and the rules of operation of the Park that you can consult in Rules of Operation. Please read them carefully before proceeding with the purchase. 

2. PROCEDURE FOR DEALING WITH COMPLAINTS

In order for the User to be able to claim effectively in case of error, defect or deterioration; as well as to make effective the guarantees of quality or level of service offered, and to obtain, where appropriate, the equitable refund that may be relevant in the event that there has indeed been a breach or defective performance by PARQUES REUNIDOS, he/she may address his/her claim to:

Recinto Parque de Atracciones, Casa de Campo, s/n, 28011, Madrid

912 000 795 

contacta@parquedeatracciones.es

Your complaint or claim will be assigned an identification code and a receipt that will be given to you. 

Likewise, the User as a consumer may request an out-of-court settlement of disputes, in accordance with Law 7/2017 of November 2, which transposes into Spanish law Directive 2013/11/EU of the European Parliament and of the Council of 21 May 2013 on alternative dispute resolution in consumer matters.

You can access this method through the website: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.

III. SPECIAL CONTRACTING CONDITIONS 

On a temporary basis due to the situation derived from Covid-19, all PARQUES REUNIDOS products are subject to change of date. This will be possible as long as one or more of the following cases occur:

- Any of the visit attendees have a positive result in a Covid-19 PCR test within the last 15 days.

- Some of the attendees present symptoms of Covid-19.

- Have any of the attendees been in contact with someone who has tested positive on a Covid-19 test within the last 15 days. 

- Some of the attendees reside in an area with mobility restrictions.

- The area in which the park is located suffers from mobility restrictions.

If the User's case coincides with any of the above assumptions, please contact PARQUES REUNIDOS by email at consultaentrada@grpr.com, attaching your tickets, to review your case and extend the validity of your tickets.

The new date may not include national, local or regional holidays. Remember that your entrance to the park is subject to the capacity available on the day of your visit. You can check the measures for Covid-19. If you have purchased other products or services, you should also contact the park to reassign a date based on availability. 

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE PURCHASE OF TICKETS AND ONLINE TICKETS 

  1. The ticket will only allow access to the grounds of the Amusement Park (the "Park"). 
  2. The User must not cut, manipulate, damage or photocopy the Ticket. If any of these circumstances occur, access to the Park may be denied. 
  3. The User can access the Park directly by showing the turnstiles staff the paper ticket or the downloaded QR Code. Access via QR code is only allowed through the Park's app and not via image or screenshot. 
  4. If the User makes a mistake when purchasing a certain type of ticket through the Portal or the APP of the Park or Parques Reunidos (for example, purchases reduced tickets instead of general admission tickets, tickets for a different day than the one he/she really wants to go to the Park, etc.), he/she must make the appropriate change at the Park's ticket offices and pay, if applicable, the difference in price. For this change, the official retail price (PVP) of the maximum rate of the general admission ticket for access to the Park (36.90 €) will be taken as a reference and not the price of advance ticket sales that appears on the Portal or the APP, and the User must pay the difference in the price of the tickets, where appropriate. Similarly, the difference, if any, will be paid to the User by bank transfer to the same account that the User indicated for the purchase of tickets through the Portal. 
  5. The ticket will be valid for the date stated on the ticket and during the opening hours stated on the Park's website. In this way, the ticket is valid EXCLUSIVELY for the day indicated in the "Validity Date" box above. Consult calendar and opening hours at www.parquedeatracciones.es or 912 000 795. 
  6. The ticket cannot be combined with other promotions or discounts. No exchanges or refunds will be admitted with respect to having a specific date for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. 
  7. Each ticket has a unique control barcode that allows ONLY ONE ACCESS to the Park. Once validated, it cannot be used at a later date. 
  8. If, for any reason, the User needs to leave the Park, he/she must contact the access staff or the Customer Service Department so that they can give him/her access again. If the User leaves the premises without giving proper notice, he/she will not be allowed to enter again. 
  9. If the User has purchased a ticket subject to special conditions (people with disabilities; people over 65 years of age; children; large family; etc.), he/she must prove compliance with these conditions at the time of access to the site, showing official supporting documentation (ID card, disability card, etc.). The ticket will be free for children under 100 centimeters (measured with shoes), and people who are 65 years of age or older. The latter must be proven with an ID card or other official document. However, in order to enter free of charge, they must be accompanied by a person with a general or reduced-price ticket, or someone with another ticket that allows access. 
  10. The User must keep his/her ticket throughout his/her stay in the Park and show it at the request of any employee. 
  11. Resale of tickets to third parties is prohibited. 
  12. The User is informed that the Park may be closed for adverse weather, capacity, safety and public health reasons. PARQUES REUNIDOS will try to give as much advance notice as possible through the Portal and the official profiles on social networks and will offer the User a new date for the enjoyment of their tickets or any other measure that allows maintaining the balance of the contractual relationship. 
  13. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park. The purchase and use of any item for sale on the Internet implies acceptance of the online purchase conditions, as well as acceptance of the Park's operating rules.     

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE PURCHASE OF THE SPEEDY PASS 

Speedy Pass Family 

  1. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park.          
  2. The Speedy Pass Family offers a shorter wait time on select attractions (except attractions closed November through March*) include: Tifón / Los Fiordos* / Tiovivo / Star Flyer / La Jungla / Zeppelin / Rotor / Los Rápidos* / TNT - El Tren de la Mina / Hero Spin / Splash Bash*. The Speedy Pass is valid for only one access per attraction, regardless of whether or not you enjoy part or all of it. 
  3. The Speedy Pass does not give preference in the choice of seating at the attractions. 
  4. The Speedy Pass is subject to availability. The number of units offered for sale daily is limited. 
  5. The Speedy Pass entrance will close 15 minutes before the park closes. 
  6. The User must go to the special accesses for Speedy Pass. Through these accesses, he/she will enter before those who do not have this pass. 
  7. The User must take into account that in those attractions where access is shared with disabled people, they will always have preference. 
  8. Exclusive use for the day of purchase. No exchanges or refunds will be admitted as they have a specific date - or a specific period - for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. Prohibited its sale to third parties. 
  9. Speedy Pass is personal and non-transferable. Any manipulation will result in its withdrawal. 
  10. Damaged and/or tampered wristbands will not be accepted for exchange. 
  11. It is mandatory to wear the bracelet correctly placed on the wrist, not allowing access to people who do not comply with this condition. 
  12. The Park will not be responsible for the loss of the wristband. 
  13. The User is informed that the Park may be closed for adverse weather, capacity, safety and public health reasons. The Park will try to give as much advance notice as possible through the Portal and official profiles on social networks and will offer the User a new date for the enjoyment of their tickets or any other measure to maintain the balance of the contractual relationship. 
  14. The Park Operating Rules and the rules and restrictions for the use of the attractions are hereby incorporated by reference. 
  15. You must collect your wristband (Speedy Pass) on the day of your visit, showing your Speedy Pass Family ticket to the staff at the Park's Customer Service Office.

Speedy Pass Silver 

  1. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park. 
  2. The Speedy Pass Silver offers a shorter wait time on select attractions (except attractions closed November through March*) include: Tifón / Los Fiordos* / Tiovivo / Star Flyer / La Jungla / Zeppelin / Rotor / Los Rápidos* / TNT - El Tren de la Mina / Hero Spin / Splash Bash* / Abismo / La Lanzadera / Top Spin / Tornado / La Máquina / Simulador virtual / Aserradero*. The Speedy Pass is valid for only one access per attraction, regardless of whether or not you enjoy part or all of it. 
  3. The Speedy Pass does not give preference in the choice of seating at the attractions. 
  4. The Speedy Pass is subject to availability. The number of units offered for sale daily is limited. 
  5. The Speedy Pass entrance will close 15 minutes before the park closes. 
  6. The User must go to the special accesses for Speedy Pass. Through these accesses, he/she will enter before those who do not have this pass. 
  7. The User must take into account that in those attractions where access is shared with disabled people, they will always have preference. 
  8. Exclusive use for the day of purchase. No exchanges or refunds will be admitted as they have a specific date - or a specific period - for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. Prohibited its sale to third parties. 
  9. Speedy Pass is personal and non-transferable. Any manipulation will result in its withdrawal. 
  10. Damaged and/or tampered wristbands will not be accepted for exchange. 
  11. It is mandatory to wear the bracelet correctly placed on the wrist, not allowing access to people who do not comply with this condition. 
  12. The Park will not be responsible for the loss of the wristband. 
  13. The Park Operating Rules and the rules and restrictions for the use of the attractions are hereby incorporated by reference. 
  14. You must collect your wristband (Speedy Pass) on the day of your visit, showing your Speedy Pass Silver ticket to the staff at the Park's Customer Service Office.

Speedy Pass Gold 

  1. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park. 
  2. The Speedy Pass Gold offers a shorter wait time on select attractions (except attractions closed November through March*) include: Tifón / Los Fiordos* / Tiovivo / Star Flyer / La Jungla / Zeppelin / Rotor / Los Rápidos* / TNT - El Tren de la Mina / Hero Spin / Splash Bash* / Abismo / La Lanzadera / Top Spin / Tornado / La Máquina / Simulador virtual / Aserradero*. The Speedy Pass is valid for unlimited access to the attractions listed above, except for the Nickelodeon Land area attractions where you will only be able to ride once. You may not repeat rides at the same attraction within 15 minutes of each other. Speedy Pass Gold holders may enter the Grand Auditorium Theatre without queuing, through the main entrance, up to 5 minutes before the start of the show. The Speedy Pass Gold does not give preference in seat selection and does not include the right to access private events. 
  3. For the purchase of the Speedy Pass Gold, we give you a free Speedy Pass Nickelodeon Land** card with access to Los globos locos / Cazamedusas de Patricio / La aventura de Dora / Padrinos voladores / Al bosque con Diego / Magneto de Jimmy Neutron / Coches de choque Rugrats / Nickelodeon Express / TMNT - Driving School / Patrulla Canina. (**) Nickelodeon Land Speedy Pass for children under 160 cm and/or under 13 years old. One use only per attraction. For access to the attractions with the Speedy Pass Nickelodeon Land card, it is mandatory to carry the Speedy Pass Gold. 
  4. The Speedy Pass does not give preference in the choice of seating at the attractions. Subject to availability. The number of units offered for sale is limited. 
  5. The Speedy Pass is subject to availability. The number of units offered for sale daily is limited. 
  6. The Speedy Pass entrance will close 15 minutes before the park closes. 
  7. The User must go to the special accesses for Speedy Pass. Through these accesses, he/she will enter before those who do not have this pass. 
  8. The User must take into account that in those attractions where access is shared with disabled people, they will always have preference. 
  9. Exclusive use for the day of purchase. No exchanges or refunds will be admitted as they have a specific date - or a specific period - for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. Prohibited its sale to third parties. 
  10. Speedy Pass is personal and non-transferable. Any manipulation will result in its withdrawal. 
  11. No returns will be accepted for damaged and/or manipulated wristbands. 
  12. It is mandatory to wear the bracelet correctly placed on the wrist, not allowing access to people who do not comply with this condition. 
  13. The Park will not be responsible for the loss of the wristband. 
  14. The User is informed that the Park may be closed for adverse weather, capacity, safety and public health reasons. The Park will try to give as much advance notice as possible through the Portal and official profiles on social networks and will offer the User a new date for the enjoyment of their tickets or any other measure to maintain the balance of the contractual relationship. 
  15. The Park Operating Rules and the rules and restrictions for the use of the attractions are hereby incorporated by reference. 
  16. You must collect your wristband (Speedy Pass) on the day of your visit, showing your Speedy Pass Gold ticket to the staff at the Park's Customer Service Office.

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE PURCHASE OF THE EXPRESS MENU 

Please read the COVID-19 change policy.

1. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park.          

2.The printed sheet or the QR Code downloaded in the Park's app, of the chosen menu option and depending on the online transaction previously made by the User, will be exchanged for an 'Express Menu' with French fries and drink (bottle of water, soft drink or small beer), included by default in the menu, with one of the following options: 

100g beef burger with lettuce, tomato, pickle and onion, to be redeemed at Nickelodeon Café. 

  • Hot dog with frankfurter sausage with ketchup or mustard, redeemable at Nickelodeon Café. 

  • Tortilla sandwich to be exchanged at El Templete. 

  • Pizza slice to choose between Pecado Carnal, Barbecue, Four Cheese, Campiña or Prosciutto Pizza, to be redeemed at Domino's Pizza. 

The items offered in the 'Express Menu' may vary according to point of sale. If, for reasons beyond the control of the Catering Department, the above mentioned items cannot be offered, they will be replaced by a similar or superior product to the one offered. 

3. The User has at his disposal, both on the website of the park and at the point of restoration all the necessary information regarding allergens so that he can make a choice suited to his needs. The Park declines any responsibility in case the User consumes a Product to which he/she is allergic or intolerant. 

4. Each Express Menu corresponds to a Ticket-Menu with its corresponding unique control code that entitles to only one redempton. 

5.  The Ticket-menu corresponding to the 'Express Menu', will be redeemable from the opening to the closing of the above mentioned points of sale. Consult the schedule on the day of the visit at the Customer Service Office. No other type of menu may be exchanged. 

6. The Ticket-menu must not be lost, as it will be required from the User at the time of redemption at the point of restoration. The User must not cut, manipulate, damage or photocopy the Ticket. If any of these circumstances should occur, the Ticket-menu cannot be exchanged for the Ticket-menu. 

7. PARQUES REUNIDOS reserves the right to close the catering facilities for capacity, safety, food and public health reasons. 

8. Since it is a Product linked to an entrance to the Park, no exchanges or refunds will be admitted if it has a specific date - or a specific period - for its enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product to which they are associated. It is not cumulative to other promotions or discounts. 

9. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park. The purchase and use of any item for sale on the Internet implies acceptance of the online purchase conditions, as well as acceptance of the Park's operating rules. 

10. Prohibited its sale to third parties. 

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE PURCHASE OF THE OKTOBER FEST MENU 

Please read the COVID-19 change policy.

1. This product is additional and, therefore, NOT included with the entrance to the Park.

2. The printed sheet, or the QR code downloaded in the Park's app, of the chosen menu option, and according to the online transaction made by the User, an Oktober Fest Menu will be redeemed with a 500 ml beer of your choice between Wasteiner, Franziskaner or Leffe, included by default in your menu, with one of the following options: a Bratwurst, a Rost Bratwurst Cooked or a Smoked Kasekrainer Sausage with bretzel and choucroute au vine or currywust sauce, or a delicious German frikadellen burger with roast pork and fried cheese with fries. The items offered in the Oktober Fest Menu may vary according to point of sale. If, for reasons beyond the control of the catering department, the above-mentioned items cannot be offered, a similar or superior product will be substituted.

3. Each Oktober Fest Menu corresponds to a Ticket Menu with its corresponding unique control code that entitles to only one redemption.

4. The Menu Ticket corresponding to the Oktober Fest Menu will be redeemable from 13:00 to 18:30 at the Gran Avenida Buffet. Please consult opening and closing hours at the Customer Service Office. No other type of menu will be redeemed with the Oktoberfest Menu Ticket.

5. LIMITED SEATING CAPACITY. Reservations will not be available and people will be served on a first-come, first-served basis at the Gran Avenida Buffet.

6. The Ticket Menu must not be lost, as it will be required at the time of the exchange at the aforementioned point of restoration. The User must not cut, manipulate, damage or photocopy the ticket. If any of these circumstances should occur, it will not be possible to be exchanged for the Ticket Menu.

7. PARQUES REUNIDOS reserves the right to close the catering facilities for reasons of capacity, safety, food and public health.

8. Due to it being a Product linked to an entrance to the Park, no changes or refunds will be admitted if it has a specific date -or a specific period- for its enjoyment, in accordance with the provisions of article 103.l) of Real Decreto Legislativo 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product to which they are associated. It is not cumulative to other promotions or discounts.              

9. The Rules of Operation of the Park are applicable by reference. The purchase and use of any article of sale online, implies the acceptance of the conditions of purchase online, as well as the acceptance of the rules of operation of the Park.

10. Prohibited its sale to third parties.

11. Children 18 must be accompanied by an adult. 

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE WALKING DEAD PRODUCTS 

  1. The Walking Dead Experience ticket 
  2. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park. 
  3. The User must redeem the downloaded printed sheet or QR Code (the "Ticket") for access to The Walking Dead Experience at The Walking Dead Box Office (which is located directly between the entrance and exit of the tour). Each ticket has a unique control barcode that entitles you to a single-use 'The Walking Dead Experience' Ticket.  
  4. The User must not lose, cut, manipulate, damage or photocopy the Ticket. If any of these circumstances occur, the Ticket will not be redeemable for access to 'The Walking Dead Experience'.     
  5. The User must comply with all TWD Experience rules available at the entrance to the TWD Experience. 
  6. The User should consult the opening and closing times on the website or in the Park's APP.         
  7. Access to 'TWD Experience' is not recommended for children under 10 years of age.           
  8. This product cannot be combined with other promotions or discounts. No returns or exchanges are allowed. Sale to third parties is prohibited. 
  9. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park those of the experience of terror (Rules of The Walkind Dead Experience). The purchase and use of any item for sale on the Internet, implies acceptance of the conditions of online purchase, as well as acceptance of the rules of operation of the Park.    
  10. Photo The Walking Dead Experience 
  11. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park. 
  12. The User must exchange the printed sheet or the QR Code (the "Ticket") downloaded from the Park's APP for a 15x20 cm souvenir photo at The Walking Dead ticket office (at the exit of the tour). 
  13. The User must not cut, manipulate, damage or photocopy the Ticket. If any of these circumstances occur, the ticket cannot be exchanged for the souvenir photo. 
  14. Non-refundable for its economic value. No returns or exchanges allowed. Not for sale to third parties. 
  15. No prior reservation is required. The User must consult the opening hours of the passage on the website, APP, Customer Service or in the Park's stores.       
  16. Regarding the processing of the photograph (image) acquired by you, we inform you that it will be processed individually by Parque de Atracciones Madrid, S.A.U. and the company that manages its central services, Parques Reunidos Servicios Centrales, S.A. as data controllers and jointly as co-responsible solely for the purpose of you being able to acquire your photograph as a souvenir of your visit to the park and based on the execution of the contract derived from the purchase of said photograph (general conditions of contract and these particular conditions of contract). At any time you can exercise your rights (access, rectification, opposition, deletion, limitation, portability or, where appropriate, not to be subject to automated decisions including profiling) by sending your request along with a copy of your ID card or other document by which we can prove that you are the owner of the personal data on which your request concerns, to the attention of the Data Protection Officer of the data controllers at dpo@grpr.com or Federico Mompou, 5, Parque Empresarial "Las Tablas", Edificio 1 - Planta 3ª, 28050, Madrid. You may also file a complaint with the Spanish Data Protection Agency when you consider it necessary to safeguard your rights. Complete information about the treatment of the images captured in the photograph acquired by you as a souvenir is incorporated in the visible signs located in the same place where the photograph will be taken. 
  17. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park those of the experience of terror (Rules of The Walkind Dead Experience). The purchase and use of any item for sale on the Internet, implies acceptance of the conditions of online purchase, as well as acceptance of the rules of operation of the Park. 

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE SPONGEBOB PHOTO 

  1. Please read the COVID-19 change policy. 
  2. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park. 
  3. The printed sheet or the QR Code, downloaded from the Park's APP, will be exchanged for a 15x20 cm souvenir photo at the Nickelodeon store (just outside the SpongeBob SquarePants pineapple).            
  4. The User must not cut, manipulate, damage or photocopy the Ticket. If any of these circumstances occur, the ticket cannot be exchanged for the souvenir photo.   
  5. Non-refundable for its economic value. No exchanges or refunds will be admitted as they have a specific date -or a specific period- for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. Prohibited its sale to third parties.      
  6. No prior reservation is required. Check opening hours and characters on the web, APP, Customer Service or in our stores.       
  7. Availability of Nickelodeon characters is subject to change for operational reasons.            
  8. Product valid only for the chosen date, except if the "Open Day" option has been selected, which will be valid until the end of the current year in which the purchase was made.   
  9. Regarding the processing of the photograph (image) acquired by you, we inform you that it will be processed individually by Parque de Atracciones Madrid, S.A.U. and the company that manages its central services, Parques Reunidos Servicios Centrales, S.A. as data controllers and jointly as co-responsible solely for the purpose of you being able to acquire your photograph as a souvenir of your visit to the park and based on the execution of the contract derived from the purchase of said photograph (general conditions of contract and these particular conditions of contract). At any time you can exercise your rights (access, rectification, opposition, deletion, limitation, portability or, where appropriate, not to be subject to automated decisions including profiling) by sending your request along with a copy of your ID card or other document by which we can prove that you are the owner of the personal data on which your request concerns, to the attention of the Data Protection Officer of the data controllers at dpo@grpr.com or Federico Mompou, 5, Parque Empresarial "Las Tablas", Edificio 1 - Planta 3ª, 28050, Madrid. You may also file a complaint with the Spanish Data Protection Agency when you consider it necessary to safeguard your rights. Complete information about the treatment of the images captured in the photograph acquired by you as a souvenir is incorporated in the visible signs located in the same place where the photograph will be taken. 
  10. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park. The purchase and use of any item for sale on the Internet implies acceptance of the online purchase conditions, as well as acceptance of the Park's operating rules. 

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE PURCHASE OF NICKELODEON REUSABLE HYGIENIC REUSABLE FACE MASK 

  1. Please read the COVID-19 change policy. 
  2. This product is additional and, therefore, does NOT include the entrance fee to the Park. 
  3. The printed sheet or the QR Code, downloaded on the Park's APP, will be redeemed for a Nickelodeon reusable hygiene mask at the Nickelodeon store within the models and sizes available. 
  4. The User is aware that hygienic face masks are neither PPE nor a medical device. The User should review all labeling information contained herein
  5. The User may request a return within 14 days of making the online purchase, provided that the model and size of the mask has not been selected in the store, since, for hygienic reasons, no exchanges or returns are allowed. 
  6. Prohibited its sale to third parties. 

SPECIAL CONDITIONS APPLICABLE TO THE PURCHASE OF TICKETS FOR GROUPS / SCHOOLS. 

  1. Please read the COVID-19 change policy. 
  2. This product includes admission. It will only allow access to the grounds of the Amusement Park (the "Park"). The ticket will be valid for the date stated on the ticket and during the opening hours stated on the Park's website. Thus, the ticket is valid EXCLUSIVELY for the day indicated in the "Validity Date" box above. Consult calendar and opening hours at www.parquedeatracciones.es or 912 000 795. 
  3. The reservation will be for a minimum of TWENTY (20) people and must be made at least TEN (10) DAYS in advance (i.e. 240 hours before the opening time of the park) both for the case in which only the access to the Madrid Amusement Park is reserved and also if, additionally, you wish to hire catering service, in case it is available. 
  4. The User must follow all the indications and instructions contained in each moment of the BOOKING process on the screen (BOOKING), filling in the information required by the forms set in the Portal, which will imply the previous reading and acceptance of all the General and Particular Conditions of contracting set in the same, so that the User declares to know and accept these procedures as necessary to access the products and services offered in the Booking section of the Portal. 
  5. Non-refundable for its economic value. No exchanges or refunds will be admitted as they have a specific date -or a specific period- for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. Prohibited its sale to third parties. 
  6. At the time of booking, the user must pay 100% of the total amount of the reservation by bank transfer or deposit. 
  7. If the type of product contracted is "Schools", on the day of the visit, the User must present a letter signed and stamped by the school principal at the Schools/Groups ticket office, certifying that they come from an official school. Otherwise, they may be denied access or required to pay the difference in price. 
  8. In the event of not being able to make the visit on the stipulated date, the User must inform the Park at least 48 hours before the opening time of the Park on the day of the visit. In this case, the Park will offer a new date for the visit. 
  9. Failure of the group to attend on the day of the visit will result in the loss of the amount paid by the User. 
  10. Each visitor member of the group will receive a ticket to access the park grounds during the opening hours established on the day of the visit. 
  11. If it is possible for operational reasons, the User may hire catering services for a certain number of visitors previously arranged with the User, who must inform the Park in advance about the food allergies of the members of the group. 
  12. The menu will be specified and agreed upon at least TEN (10) DAYS (240 hours) prior to the group's visit. Outside this period, the User will not be able to demand the modification of the menu. Notwithstanding the above, the Park will consider any proposal for alteration of the menu requested by the User. However, the Park will only accept such proposals if it considers, at its sole discretion, that it can duly meet them due to its operational possibilities. 
  13. The User has at his disposal, both on the website of the park and at the point of restoration all the necessary information regarding allergens so that he can make a choice suited to his needs. The user must inform the Park if any of the diners have special needs due to allergies and / or food intolerances. The Park declines any responsibility in case the User consumes a product to which he/she is allergic or intolerant. 
  14. The total number of guests shall be confirmed by the User at least TEN (10) DAYS in advance (i.e. 240 hours before the opening time of the Park on the day of the visit). Outside this period, the User will not be able to demand from Parques the modification of the number of diners. 
  15. The catering service will be provided at one of the Park's catering points. The Park reserves the right to modify these facilities for operational reasons, replacing the initial facility with another of similar characteristics. 
  16. The reservation of the visit does not imply, in any case, the exclusive reservation of the Park, the facilities where the food service is provided or the access to the attractions. 
  17. The User is informed that the Park may be closed for adverse weather, capacity, safety and public health reasons. The Park will try to give as much advance notice as possible through the Portal and official profiles on social networks and will offer the User a new date for the enjoyment of their tickets or any other measure to maintain the balance of the contractual relationship. 
  18. The Park will not be responsible for the loss, theft, robbery or damage to any property of the User and/or his/her guests inside the Park for reasons not attributable to the Park or its personnel. 
  19. See the privacy policy here
  20. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park. The purchase and use of any item for sale on the Internet implies acceptance of the online purchase conditions, as well as acceptance of the Park's operating rules. 
  21. Prohibited its sale to third parties. 

PARTICULAR CONDITIONS APPLICABLE TO COMMUNIONS (the "Event"). 

  1. Please read the COVID-19 change policy. 
  2. This product includes admission. It will only allow access to the grounds of the Amusement Park (the "Park"). This product includes admission. It will only allow access to the grounds of the Amusement Park (the "Park"). The ticket will be valid for the date of the Event. Consult calendar and opening hours at www.parquedeatracciones.es or 912 000 795. 
  3. The User must follow all the indications and instructions contained in each moment of the BOOKING process on the screen (BOOKING), filling in the information required by the forms set in the portal, which will imply the prior reading and acceptance of all the General and Particular Conditions of contracting set in the same, so that the User declares to know and accept these procedures as necessary to access the products and services offered in the Booking section of the Portal. 
  4. The total amount (hereinafter, the "Total Amount") that the User must pay to Parques will be the result of multiplying the price of each individual menu by the total number of guests at the Event. In case the child celebrating his/her Communion at the Park is a holder of a Parque de Atracciones Madrid Bronze Park Pass or a Parque de Atracciones Madrid Silver Park Pass, he/she will receive a 5% discount on the Total Amount, and in case the child is a holder of a Parques Gold or Platinum Park Pass, he/she will receive a 10% discount on the Total Amount. The Bono Parques must be valid on the day of the celebration of the Event. This discount cannot be accumulated with other promotions. If any of the attendees to the birthday is a Bono Parques member, the same price will be paid as for the rest of the attendees. 
  5. At the time of contracting, the User must pay, as a deposit, the amount of FIVE HUNDRED (500) EUROS. The remaining amounts to be paid by the User until the Total Amount is paid to the Park, shall be paid in full by the User by bank transfer or bank deposit at least ten (10) days prior to the Event. In the event that the User does not pay the outstanding amounts within the indicated term, the Park may demand late payment interest at the legal interest rate plus two (2) percentage points and compensation for damages to which the User may be entitled. 
  6. The cancellation of the Event will entail, in any case, the loss of the amount paid by the Customer as a deposit, which will be held by Parques as a non-replacement penalty clause. Additionally, in those cases in which the cancellation is made within SEVEN (7) days prior to the Event, the Client must pay to Parques an amount equivalent to the amount that remains to be paid up to NINETY percent (90%) of the Total Amount. 
  7. Non-refundable for its economic value. No exchanges or refunds will be admitted as they have a specific date -or a specific period- for their enjoyment, in accordance with the provisions of Article 103.l) of Royal Legislative Decree 1/2007, which approves the revised text of the General Law for the Defense of Consumers and Users and other complementary laws. In other words, the right of withdrawal does not apply to this type of products due to the nature of the product. Prohibited its sale to third parties. 
  8. The reservation shall be for a minimum of TWENTY (20) people and must be made at least FIFTEEN (15) DAYS in advance (i.e. 360 hours before the opening time of the Park on the day of the celebration). The total number of guests must be confirmed definitively at least EIGHT (8) days in advance (i.e. 272 hours before the opening time of the Park on the day of the celebration). 
  9. The menu will be specified and agreed upon at least FIFTEEN (15) DAYS in advance (i.e. 360 hours before the opening time of the Park on the day of the celebration). Outside this period, the User will not be able to demand the modification of the menu. Notwithstanding the above, the Park will consider any proposal for alteration of the menu requested by the User. However, the Park will only accept such proposals if it considers, at its sole discretion, that it can duly meet them due to its operational possibilities. 
  10. The User has at his disposal, both on the Park's website and at the catering point, all the necessary information regarding allergens so that he can make a suitable choice according to his needs. The User must inform the Park at least FIFTEEN (15) DAYS in advance (i.e. 360 hours before the opening time of the Park on the day of the celebration) if any of the guests have special needs due to allergies and/or food intolerances. The Park declines any responsibility in case the User or any of the diners consumes a product to which he/she is allergic or intolerant. 
  11. At the time of booking, the user must pay 100% of the total amount of the reservation by bank transfer or deposit. 
  12. Each visitor member of the group will receive a ticket for access to the park grounds during the opening hours established on the day of the visit. 
  13. The catering service will be provided at one of the Park's catering points. The Park reserves the right to modify these facilities for operational reasons, replacing the initial facility with another of similar characteristics. 
  14. In the event that the User contracts the Event, the Park will present the child whose Communion is being celebrated on the day of the Event with (i) a gift that can be picked up at the main store of the Park, and (ii) a Parques Bronze Voucher for Parque de Atracciones Madrid for the current season. In the event that the Communion of more than one child is being celebrated simultaneously, Parques will give, provided that there is a minimum of twenty (20) guests per child, a Parques Bronze Voucher for Parque de Atracciones Madrid for the current year to each of the children whose Communion is being celebrated. 
  15. The reservation of the Event does not imply, in any case, the exclusive reservation of the Park, of the facilities where the catering service is provided or of the access to the attractions. 
  16. The User is informed that the Park may be closed for adverse weather, capacity, safety and public health reasons. The Park will try to give as much advance notice as possible through the Portal and official profiles on social networks and will offer the User a new date for the enjoyment of their tickets or any other measure to maintain the balance of the contractual relationship. 
  17. The Park shall not be responsible for the loss, theft, robbery or damage to any property of the User and/or his/her guests inside the Park for reasons not attributable to the Park or its personnel. 
  18. See the privacy policy here 
  19. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park. The purchase and use of any item for sale on the Internet implies acceptance of the online purchase conditions, as well as acceptance of the Park's operating rules. 
  20. Prohibited its sale to third parties. 

PARTICULAR TERMS AND CONDITIONS APPLICABLE TO BIRTHDAYS (the "Event") 

Please read the COVID-19 change policy. 

  1. This product includes admission. It will only allow access to the Amusement Park (the "Park"). The ticket will be valid for the date of the Event. Consult calendar and opening hours at www.parquedeatracciones.es or 912 000 795. Regarding the chosen modality, the access to the Park will be allowed from 12h in the modality "Full Day Celebration" and from 16h -except from November to February when it will be at 15h- in the modality "Afternoon Celebration". 
  2. Reservations must be made for a minimum of TEN (10) children between the ages of 3 and 14 years old, inclusive, and must be made at least TEN (10) DAYS in advance (i.e. 240 hours before the opening time of the park). 
  3. The User must follow all the indications and instructions contained in each moment of the BOOKING process on the screen (BOOKING), filling in the information required by the forms set in the portal, which will imply the prior reading and acceptance of all the General and Particular Conditions of contracting set in the same, so that the User declares to know and accept these procedures as necessary to access the products and services offered in the Booking section of the Portal. 
  4. At the time of contracting, the User shall pay, as a deposit, the amount of SIXTY (60) EUROS. The remaining amounts to be paid by the User until the Total Amount is paid to the Park, shall be paid in full by the User before the celebration of the Event. In the event that the User does not pay the outstanding amounts within the indicated term, the Park may demand late payment interest at the legal interest rate plus two (2) percentage points and compensation for damages to which it may be entitled. 
  5. The total amount (hereinafter, the "Total Amount") shall be the sum of the price corresponding to each of the guests at the Event, including any additional services that, if applicable, are contracted. If the minimum of TEN (10) children is not reached, the User shall pay the difference. For every ten (10) paid children, the Park will provide two (2) free adult tickets for parents / companions. In case the child celebrating the Event in the Park is a Parque de Atracciones Madrid Bono Parques Bronze or Parque de Atracciones Madrid Bono Parques Silver, he/she will get a 5% discount on the Total Amount, and in case the child is a Parque de Atracciones Madrid Bono Parques Gold or Bono Parques Platinum, he/she will get a 10% discount on the Total Amount. The Bono Parques must be valid on the day of the celebration of the Event. This discount cannot be accumulated with other promotions. If any of the attendees to the birthday is a Bono Parques member, the same price will be paid as for the rest of the attendees. 
  6. The User may modify his/her reservation up to FORTY EIGHT (48) HOURS before the opening of the Park on the day of the Event. If, for any reason, this modification consists of changing the date of the Event, a new date will be agreed upon subject to availability of the Park or, at the User's choice, the Event will be cancelled and the deposit will be exchanged for tickets to the Park for the current year. 
  7. The cancellation of the Event by the User less than FORTY EIGHT (48) HOURS before the opening of the Park on the day of the Event will entail, in any case, the loss of the amount paid by the User as a deposit, which will be held by Parques as a non-replacement penalty clause. 
  8. This product includes catering service. Whether the Event is held in Full Day or Afternoon mode, Parques will provide its Clients with a catering service consisting of the preparation and service of a specific number of snacks whose time, place and menu will be determined by Parques. The menu is a snack (not lunch) available for the afternoon or day option that will consist of: 
  • Big Burger (111 gr. hamburger). 

  • Potato drink (soft drink or water). 

  • Portion of birthday cake. 

  • Candy cone. 

      9. The catering service will be provided at one of the Park's catering points. The Park reserves the right to modify these facilities for operational reasons, replacing the initial facility with another of similar characteristics. 

      10. The User has at his disposal, both on the Park's website and at the catering point, all the necessary information regarding allergens so that he can make an appropriate choice according to his needs. The User must inform the Park, in advance, if any of the attendees have special needs due to allergies and/or food intolerances. The Park declines any responsibility in case the User or any of the guests consumes a product to which he/she is allergic or intolerant. 

      11. The reservation of the Event does not imply, in any case, the exclusive reservation of the Park, of the facilities where the catering service is provided or of the access to the attractions. 

      12. The Park shall not be liable for the loss, theft, robbery or damage to any property of the User and/or his/her guests inside the Park for reasons not attributable to the Park or its personnel. 

      13. The User is informed that the Park may be closed for adverse weather, capacity, safety and public health reasons. The Park will try to give as much advance notice as possible through the Portal and official profiles on social networks and will offer the User a new date for the enjoyment of their tickets or any other measure to maintain the balance of the contractual relationship. 

      14. See the privacy policy here 

      15. Upon arrival at the Park, the User will have to identify himself/herself at the Information Office, and Parques will give him/her the birthday bibs, which he/she will have to return before leaving the Park facilities in the same state of conservation in which he/she received them. In order for Parques to deliver the birthday bibs, the User must pay a deposit of TWENTY EUROS (20 €), which will be fully refunded at the time of the full and proper return of the bibs. The Park will deduct from the deposit the amount of FIVE EUROS (5 €) for each undelivered bib. In the event that the value of the bibs not delivered exceeds the deposit, the User shall pay the difference. 

     16. Are incorporated by reference to the Rules of Operation of the Park. The purchase and use of any item for sale on the Internet implies acceptance of the online purchase conditions, as well as acceptance of the Park's operating rules. 

     17. Prohibited its sale to third parties. 

 

IV. NULLITY AND INEFFECTIVENESS OF CLAUSES 

If any clause of these General Terms and Conditions is declared, totally or partially, null or ineffective, such nullity or ineffectiveness shall only affect such provision, or part thereof, which is null or ineffective, and the rest of the General Terms and Conditions shall remain in full force and effect, and such provision, or the part thereof that is affected, shall be deemed not to have been included, unless, because it is essential to these General Terms and Conditions, it should affect them in their entirety.

V. APPLICABLE LAW AND JURISDICTION 

These General Terms and Conditions and the particular conditions that may be applicable shall be interpreted and governed in accordance with Spanish law.

For any litigious matter that may arise, the parties submit to the jurisdiction of the courts and tribunals to be determined according to the applicable rules of procedural distribution and consumer and user protection.

El parque en tus manos con nuestra app

El parque en tus manos con nuestra app